حکومت نے چھٹے پے کمیشن کے تحت ملازمین کے لیے ڈی اے میں اضافے کا کیا اعلان
جموں و کشمیر حکومت نے اپنے ملازمین کے لیے مہنگائی الاؤنس (ڈی اے) میں اضافے کا اعلان کیا ہے جو 6ویں پے کمیشن کے تحت تنخواہیں حاصل کرتے ہیں، جس کی شرح بنیادی تنخواہ کے 239 فیصد سے بڑھا کر 246 فیصد کر دی گئی ہے۔
بدھ کو جاری کردہ حکومتی حکم نامے کے مطابق نظرثانی شدہ ڈی اے یکم جولائی 2024 سے لاگو ہوگا۔
موسم کی خرابی کی باعث کرگل میں موسم سرما کی تعطیلات میں توسیع
24 فروری 2025 کو وزراء کی کونسل کی منظوری پر مبنی فیصلہ تھا جو جولائی 2024 اور فروری 2025 کے درمیان کی مدت کے بقایا جات مارچ 2025 میں نقد ادا کیے جائیں گے۔
مارچ کے بعد سے، ملازمین کو ان کی باقاعدہ ماہانہ تنخواہ کے حصے کے طور پر نظر ثانی شدہ ڈی اے ملے گا۔
حکومتی حکم نامے میں یہ بھی واضح کیا گیا ہے کہ 50 پیسے اور اس سے اوپر کے حصے پر مشتمل کسی بھی ڈی اے کی ادائیگی کو اگلے اعلیٰ روپے تک لے جایا جائے گا، جبکہ 50 پیسے سے کم حصے کو نظر انداز کر دیا جائے گا۔
متعلقہ خبریں
- Nike Job Cuts: ملازمتوں میں کمی کا منصوبہ، بھارت کے بنگلورو میں نیا کیمپس قائم کرے گی کمپنی
- India-Sri Lanka Relations: بھارت نے سری لنکا کو تقریباً 3 ٹن Anti-Tuberculosis Medicines بھیج دیں
- Social Media Influencer Nidhi Tiwari Dies: 16 لاکھ فالوورز رکھنے والی ندھی تیواری کی 30 سال کی عمر میں موت، پولیس تحقیقات جاری
- J&K Statehood Resolution: اسمبلی میں شدید ہنگامہ، BJP کا 2000 Autonomy Resolution کے حوالہ پر احتجاج
- Mobile Recharge Rules: اب سال میں 13 کے بجائے 12 ریچارج، Voice اور SMS-Only Plans بھی دستیاب ہوں گے
